woensdag 6 november 2013

post snail mail

Joy! stempel postcard stamps


Ik was al maanden op zoek naar stempels van post. Ik zag ze wel eens voorbij komen, maar dan was het toch net niet wat ik graag wilde. Totdat... ik een mooie set voorbij zag komen!

Deze heb ik gekocht via GEWEHOBBY. En wat heel fijn was, het werd heel snel geleverd. Kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan!














Deze tags heb ik er als eerste mee gemaakt. Met oude postzegels, spetters van inkt en mijn mooie, nieuwe stempels. Ik werd er heel blij van en had meteen besloten dat ik een paar mails zou maken met dit thema. Lekker stempelen dus, hahaha

Ik had op de Facebookgroep een tutorial voorbij zien komen voor een dergelijke envelop en dat vond ik nou zo te gek! Dus ben ik er mee aan de slag gegaan. Ik heb alleen niet de distress inkt om de envelop oud te laten lijken, dus heb ik koffie gebruikt. En dat ging ook prima.

Daarna heb ik stickers gemaakt van oude plaatjes af te drukken op adresstickers / labels. Gewoon te koop bij de Action. Werkte prima.

En ze kregen alle drie een paar eerstedagskaarten die worden gemaakt als er een nieuwe postzegel wordt uitgegeven.

Bij elk pakketje hoorde natuurlijk nog een brief die ik op "airmail briefpapier" had geschreven, deze had ik via internet gevonden om te printen. En dan zag het er uiteindelijk zo uit. Best leuk vond ik zelf!
 
Lang leve de post. (en deze stempels die ik op de rommelmarkt heb gekocht met erop: binnengekomen / afgehandeld en persoonlijk)
 
 
 
 

2 opmerkingen: