zondag 26 februari 2012

Letterlove les 25

Een griepje later....

Ben nog steeds bezig met de lettercursus. De laatste week veel gehad over eigen ontwerp papier maken. Moesten met inkten aan de slag.... Volgende keer doe ik het anders, heb het nu netjes gedaan zoals de juf het wil :)



Ik heb sommige dingen die ik al eerder had gemaakt, nu in dit zelfgemaakte boekje geplakt. Zodoende kan ik snel dingen nakijken die we hebben gedaan.

Verder moet ik echt nog even mijn leuke plakbandjes / tape laten zien die ik bij de action heb gekocht! Ik had ze al gekocht maar nog nooit genruikt. Nu was de bedoeling om ze te gebruiken om de pagina´s aan elkaar te plakken en kwamen ze dus prima van pas!
Daar wordt je toch helemaal blij van?????

Nu is over 4 dagen deze cursus voorbij en dan.... Dan ga ik maar aan de slag met een nieuw project. Wil iets gaan maken voor aan de muur in de woonkamer.... Heb geen idee of mij dat gaat lukken, maar ga het maar gewoon proberen!

1 opmerking:

  1. gaaaaaaaaaf je letterlove !
    Je mag "mijn HEPPIE" tekst lenen hoor haha,heb je weer wat anders dan Loesje of het alfabet.
    Ik kan niet echt mooie letters schrijven maar als ik dit zie word ook ik blij !

    BeantwoordenVerwijderen