woensdag 1 februari 2012

Pin van de dag, journal

JA!!! Eindelijk is het nu dan 1 februari en ben ik begonnen met de online cursus "Letter Love".
Vandaag de eerste les bekeken en straks aan de slag met mijn huiswerk. (boek voorbereiden door pagina's aan elkaar te plakken en een voorkant te maken).

Het grappige is dat deze dus in Amerika wordt gegeven en je online kunt kijken naar haar filmpjes. Zodoende kun je het volgen vanuit de hele wereld en op het moment dat het jou zelf goed uitkomt. Ik heb al een paar andere dames uit Nederland voorbij zien komen op de Yahoo groep.

Ook is er een deel op Flickr gemaakt door Joanne Sharpe, zodat je foto's kunt maken van je huiswerk en het kunt delen met anderen die ook de cursus doen.
Zo kwam ik op een album van een van de mede cursisten en vond dit zo leuk gedaan, dat ik het op Pinterest heb gezet (op 1 van mijn boards).

En dus nu als pin van de dag... Ze heeft eerst met 3 kleuren een vlakverdeling gemaakt en erna met zwarte "doodles"er een kunstwerkje van gemaakt.

Pinned Image
Scroll to Top

1 opmerking: