maandag 27 februari 2012

Letterlove les 27

Het einde is nabij..... Nog 2 dagen een les en dan is de maand februari met Letterlove voorbij.
Best jammer want ik ben wel steeds benieuwd wat Joanne Sharpe nu weer heeft bedacht. De ene keer is het meer "mijn ding" dan de andere, maar dat heb je wel bij iedere cursus die je doet.

Vandaag aan de slag met mijn minst favoriete marker, De copic Sketch. Ik merk dat de fijnere stiften lekkerder werken, maar deze gebruiken veel mensen die mooie letters maken, dus maar weer oefenen...
Vandaag was de opdracht om letters te maken met krullen, dus...netjes huiswerk gedaan!
De tekst is van Loesje. Ik wil niet alleen maar het alfabet opschrijven, dus op zoek gegaan naar mooie woorden, teksten. Ik kwam zodoende ook op de site van Tuimeltekst. Maakt slim gebruik van twitter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten