donderdag 26 april 2012

Draw Something

Zijn jullie ook zo lekker aan het tekenen met DRAW SOMETHING? Ik doe dit nu al een tijdje en ik blijf het echt heel leuk vinden! Ik heb bijna alle kleuren die er zijn, dus kan echt "los" gaan met die keuze.
Niet alleen om te kijken wat anderen tekenen en te raden wat het woord is, maar ook om zelf te bedenken wat ik ga kiezen met tekenen en hoe ik dat moet doen...
Ik ben namelijk niet een heel groot tekentalent, dus moet soms echt zo mijn best doen om het duidelijk te maken.

Nu heb ik een site gevonden waar ze echt de mooiste tekeningen hebben verzameld, wat kan je veel tekenen met een simpel programma op je telefoon of tablet!
Let wel op,,,,, je wordt er wel wat onzeker van want het zijn echt geweldige tekeningen!

Moet je kijken:

Art-of-Draw-Something-Tiger






Draw Something Titanic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten