dinsdag 3 april 2012

Gebakken

Ik zag gisteren een bakprogramma en dacht; "dat is al weer heel lang geleden"....
Dus, snel in de kast gekeken en vanmorgen een paar koekjes gebakken. Niet zo leuk als een hele taart, maar wat moet je nu toch met een grote taart met zijn 2en? Vriend vind dat we dan maar een groot stuk naar de buren moeten brengen (heb ik al wel eerder gedaan en die vinden het nooit een probleem:)

Maar voor nu kleine koekjes met een chocolade en citroentopping. Dit had ik een tijdje geleden gekocht bij de Lidl en die hebben lekkere (en heel makkelijke) bakmixen. Wat ik vooral lekker vind is dat citroen dan echt zurig smaakt en niet heel subtiel aanwezig is.
Heb nog niet geproefd, hoop dat ze een beetje lekker zijn geworden!!!

Maar eens bedenken wat ik nog meer zou kunnen bakken, niet een grote taart, maar wat kleinere dingen....

1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit! En mooi! Iets kleins vind ik ook handiger met z'n twee.

    Ben benieuwd wat je nog meer gaat bakken! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen