dinsdag 17 april 2012

Oefenen met aquarelpotloden

Een tijdje geleden heb ik aquarelpotloden gekocht, lijkt bij anderen op "blogland" altijd makkelijk. Even een beetje kleuren, beetje water en PRACHTIG. Nou, die mensen hebben er dus echt een talent voor, want ik vind het echt heel moeilijk... Maar ze zeggen niet voor niets dat je dingen vaak moet oefenen... Dus, dat ga ik dan ook maar doen!

Vandaag hebben we geen "huiswerk" van de cursus, dus heb ik maar geoefend met de potloden.



En dan nog even klagen: de site waar ik aldoor kwam voor collages zoals hierboven, is overgenomen door GOOGLE. Nu moet ik daar dus induiken en moet ik "lid" worden van Google+ om dit soort collages weer te kunnen maken. Wat een gedoe....
Ik ga daar vanavond maar eens naar kijken, want Picnik sluit overmorgen al....
Genoeg geklaagd! (viel best mee toch???)

1 opmerking:

  1. Hi Esther, leuk creaties maak je zeg. Zo via een blog zie je ineens de andere kant van mensen sms ;-)

    BeantwoordenVerwijderen