woensdag 18 april 2012

Mazzel bij de kringloop!


Vanmiddag weer even snel langs de kringloop in Haarzuilens. Deze is alleen op de woensdagmiddag open en dan rond een uurtje of 12.00 begint het te kriebelen... Zal ik wel of zal ik een weekje overslaan???

Toch weer bezweken... Ik heb wel een mazzelaanschaf gevonden!


Ik had deze chocolademaker van Bodum al wel eens in een winkel gezien, maar dan vond ik 40 - 50 euro wel veel te veel! Dus toen ik deze net tegenkwam, dacht ik "even in de doos kijken". En hij was nog nooit gebruikt, zat in het folie van de fabriek, samen met de gebruiksaanwijzing.
En hij kostte geen 50 euro, maar 2,50! Kijk, dat is leuk kopen!
Jammer dat het koude weer nu een beetje voorbij is, maar er komen vast nog wel een keer koudere dagen en dan kunnen we deze uitproberen!

Voor de winkelprijs, zie: Paagman

Oh, vanavond komt een vriend van ons eten, wie weet na het "diner" een kopje chocomelk? Kan ik meteen de laatste paaseieren verwerken die hier nog liggen... :)

3 opmerkingen:

  1. oooooooh wat een geweldige vondst !
    Ik ben net terug van voetbaltraining van zoonlief, zat in de wind op de tribune te kijken. Ik zeg: een warme chocomel had er best ingegaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een leuke aankoop en met dit weer smaakt een kopje chocomel toch nog heerlijk.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede vondst dus! Maar goed dat je was gegaan!

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen