dinsdag 15 november 2011

Met papier bezig, weer eens wat anders

De laatste tijd ben ik wat meer bezig met papier. Ik zie zoveel dingen die ik kan maken met simpele materialen op Pinterest, dat ik me er mee bezig ben gaan houden.

Wat is er tot nu toe uit mijn handen gekomen? (met dank aan de Action  en Trekpleister voor zeer goedkope maar vooral leuke materialen....)

Vandaag was ik bij de Action en heb ik een theedoosje meegenomen. Ik heb aardig wat kralen, kantjes en dergelijke en die wil ik hierin opbergen. Doosje was 1.29, dus als het niet lukt, is er geen man over boord!
Ik heb als ondergrond pagina's gebruikt die ik uit het kringloopboek heb gehaald. Daarop poezieplaatjes.
Ik heb nu alleen nog maar de deksel gedaan en papier in de bodem. Nu laat ik dat eerst drogen en dan kan ik verder met de rest.
Zo is nu de stand van zaken:


Voortbordurend op de blokjes voor in mijn leterbak, heb ik met dezelfde lijm ook hangertjes gemaakt. Deze wil ik aan een eigengemaakte armband doen. Met dit soort "custommade" hangers en oude knopen van de kringloop. De knopen hebben ze lang niet bij iedere kringloop, maar ik heb geduld :)
De lijm op de foto is degene die je echt nodig hebt voor deze projecten. Het resultaat is in het echt mooier, maar door het glanzende krijg ik het moeilijk op de foto.
In het midden het resultaat en aan de rechterkant zie je de hanger zoals ik deze heb gekocht.



Ik ben ook bezig gegaan met een paar kaarten maken. Op de foto's zie je wat materiaal en een kaart die ik heb gemaakt voor Barbara.
Ik had laatst van die mooie poezieplaatjes gevonden bij de Trekpleister, dat samen met een mooi papier als ondergrond maakte best een leuk (eerste) kaartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten