dinsdag 1 november 2011

Weer iets nieuws ontdekt!

Zo overal kijkend op internet, kom je nog wel eens iets tegen... Je denkt dan: onthouden dat ik dit heb gezien. Of, even bookmarken.
Maar nu is er iets nieuws (in ieder geval voor mij nieuw).

Printerest.

Als je iets tegenkomt op een site (plaatje) wat je mooi vind, leuk, interessant enz enz enz, dan kan je die opslaan op je eigen stukje van printerest. Zodoende kun je altijd snel bij de dingen die je wilde onthouden.
Ik heb nu een album waar ik dingen op kan slaan die ik bv een keer zelf zou kunnen / willen maken.
Kijk maar! Nou, daar zitten best leuke dingen bij. En wat helemaal handig is, klik je op 1 van de plaatjes, dan ga je naar de site van degene die het heeft bedacht en kun je zien hoe je het moet maken.
Je zal begrijpen dat dit nog lang niet compleet is, maar het is een begin!

Pinned Image

Enige nadeel is dat het bijna verslavend is, zoveel te zien in allerlei catagorieen. Bv kunst, fotografie, doe het zelf, interieur enz enz enz enz
Je blijft maar klikken van de ene naar de andere foto en collage.

Wil je dit ook? Je kan je aanmelden op de site en een verzoek doen tot deelname. Meestal ontvang je dan in een week tijd de uitnodiging om mee te doen.

groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten